Tuesday 14 February 2017

Filled Under:
, ,

VIDEO MEMALUKAN!!! Artis Ini Niat Nak Tayang Rantai Leher Tapi Tak Sengaja Tunjuk T*t*k. KONFOM Esok Masuk Paper Muka Depan. Huhuhuhu...

VIDEO MEMALUKAN!!! Artis Ini Niat Nak Tayang Rantai Leher Tapi Tak Sengaja Tunjuk T*t*k. KONFOM Esok Masuk Paper Muka Depan. Huhuhuhu...



SEORANG model yang cuba menayangkan rantai leher eksotik dipakainya mendapat malu besar apabila secara tidak sengaja mendedahkan payudaranya ketika berada dalam sebuah program siaran langsung.

Vitto Saravia, model kelahiran Argentina ditemubual menerusi rancangan ‘Animales Sueltos’ (Loose Animals) bersama beberapa tetamu lain.

Menurut sebuah laman antarabangsa, Saravia yang teruja menerima pujian tentang kalung berwarna perak yang dipakainya itu bertindak melondehkan leher kanan bajunya untuk mempamerkan keseluruhan bentuk kalung itu, namun tanpa disedari dia turut menayangkan payudara kanannya.


Insiden memalukan itu disedari oleh Saravia apabila ada beberapa tetamu yang turut serta dalam program itu mula tergelak.

Malu dengan tindakan yang tidak disengajakan itu, Saravia dilihat menekup mulutnya dengan tangan.

Program tersebut disiarkan sebanyak dua kali seminggu iaitu pada hari Isnin dan Jumaat dan dihoskan oleh Alejandro Fantino.

Pun begitu, jelas laman yang berkongsi insiden memalukan itu memberitahu, kejadian itu sebenarnya berlaku pada 2014 dan pernah dimuat naik menerusi laman penstriman video YouTube.

Namun video berkenaan kembali tular baru-baru ini sehingga telah mendapat 1.5 juta tontonan daripada pengguna laman sesawang.




0 comments:

Post a Comment