Sunday 19 February 2017

Filled Under:
,

“Saya tak mahu beri tekanan kepadanya apatah lagi dia sibuk ke luar negara atas urusan kerja." - Kahwin Tahun Ini, Saleha Rancak Urus Persiapan (Cantiknya Gaun Siti Saleha)

“Saya tak mahu beri tekanan kepadanya apatah lagi dia sibuk ke luar negara atas urusan kerja." - Kahwin Tahun Ini, Saleha Rancak Urus Persiapan (Cantiknya Gaun Siti Saleha)



PELAKON Siti Saleha akhirnya mendedahkan dia bakal mendirikan rumah tangga tahun ini.

Menurut aktres berusia 27 tahun ini, dia kini sedang rancak melakukan persiapan bagi menyambut hari bahagianya itu.

Namun begitu, Saleha masih belum bersedia untuk mendedahkan butiran lanjut mengenai majlisnya.

“Persiapan sedang berjalan. Saya melakukannya sedikit demi sedikit. Sebagai contoh busana perkahwinan masih dalam proses perbincangan. Pada masa sama saya dan tunang masih mencari tarikh sesuai.

“Saya tak mahu beri tekanan kepadanya apatah lagi dia sibuk ke luar negara atas urusan kerja.

“InsyaAllah jika semuanya sudah selesai, saya sedia berkongsi. Jadi doakan saja segala perancangan berjalan lancar,” ujarnya dipetik Harian Metro.


Adik Sam Bunkface ini bertunang dengan Lufti Azhar, seorang penjawat awam pada 26 November lalu selepas setahun menyulam cinta






0 comments:

Post a Comment